Izbor pjesama iz zbirke Novi zivot...Aha - Cijelu zbirku cete moci kupiti kada bude u izdanju

22/04/2010 00:00

 

Bezuslovno

 

Ja ti kazem volim te

smijem se kad ne treba

placem kada tuzna si

hvalim te kad ruzna si

ja sve radim za tebe

nije ljubav ne boj se

sve ces platiti vjeruj mi

kada mrak spusti se

ja ti pisem love-pjesme

i prestanem kada ne smijem

pogledom te stalno pratim

da pokusam sliciti

jer znam ako hocu sex

moram na tebe liciti

ti si zensko ja sam musko

meni ljubav puno znaci

ali moram kupiti je

zasluziti od tebe

moja potreba je jaca

i zato ti uvijek placam

za tu lijepu stvar sto imas

reci dal me poimas

evo sad sam smrtno iskren

i sve ti u lice kazem

dosta mi je lazne srece

osjecam se unakazen

zbog cega si uvijek kurva

ja sam momak ti si cura

ni posljednja niti prva

ako tako nastavis

Ja se gadim samom sebi a zbog tebe

zaboravljen da postojim ,nema mene

koncentrisan da ti dajem sto je moje

pomislim da sve moje je i tvoje

a zamisli da mi pruzis bezuslovno

svoje tijelo kao sto ja pruzam svoje

dobila bi sve od mene bezuslovno

ostali bi samo ljubav i nas dvoje.

 

Bijedno sretni

 

Ljudi zive svoj zivot kao da su stvarno normalni

a ubili bi se kad bi samo saznali koliko su stvarno nestvarni

i zive oni tako jedu piju luduju,drugim se podsmjehuju

u svome glupom svijetu se trude da uzivaju

kao da je stvarno vazno zamisliti sebe boljim

kao da stvarno ima smisla boriti se da ne budes gori

pa sta ako te smatraju gorim

jesi li to onda stvarno gori

ili si odlucio dati svoju srecu u tudje ruke

sa mislima-neka oni za mene odluce

kako samo ljudi misle i pravila izmisljaju

moras biti ovakav i onakav

jer ako ne budes takav

onda ne valjas i nisi nikakav

zena kazu treba da je vjerna

a ni muskarac ne smije biti dlakav

namirisani i okupani alergicni i bezvezni

udvaraju se jedni drugim kao da su besmrtni

skuplja covjek stvari,radi

kao da ce 100 zivota jos imati

ubija se prekovremeno izbjegava besmisleno

misli da je sve skriveno a on to mora otkriti

pa daje ime svem i svacem da se ne moze sakriti

tako i ja nosim danas Haris ,cudno

zar sam rodjen sa imenom il´sam rodjen samo

zasto se ne bi zvao biljka ili drvo

sta je sad tu drugo sta je prvo

dosli smo na ovaj svijet goli bosi

bez imena stvoreni nicim udvoreni

i sebe smo ljudima bespravno nazvali

ove druge zivotinjama misleci da sam pametni

bas smo sretni

ustvari nemamo pojma koliko smo bijedni

bijedno sretni.

 

Biti zena

 

Ti se kao i svi palis ne moralne gluposti

na rijeci sto propagiraju pravdu

palis se na svoju laznu nadu

ucaurena kao leptir u svojoj ljudskosti

u tebi gori zena,vristi nezeljena

ti ne mozes vise cekati,dok prolaze dukati

musko tijelo,vrisak,tvoja strast je pregolema

zeljela bi biti s nekim,biti zena.

 

Covjek

 

Negdje u nekim knjigama nebeskim

postoji vec sve ,zapisano o meni

u cemu sam dobar a u cemu los

i cime mogu da iznenadim

 

Ja nisam superheroj a nisam ni heroj

ja sam covjek mada jos uvijek ne znam

sta to znaci

zivim ili pokusavam da to radim

citam da bih lakse mogao da shvatim

 

Moja sudbina se krije u ljudima

ja sam svaki covjek i svaka osuda

tragove svojih djela vidim posvuda

naslijedio sam svijet stvoren za mene

 

Pokusacu da ubijem svoj ego

on je moj jedini stvarni ubica

jer ako to ne bih ucinio

morao bih zivjeti zivotom sa dva lica

 

Jedno lice je lice koje stiti moj ego

brani me rijecima od samog sebe

a drugo je upravo taj moj ego

koji jaca jer onda vidi samo sebe

 

Covjek ,kako to lijepo zvuci

Ali ipak se tesko u to odijelo uvuci

Bog je krojac sto kroji bez premca

Al tijesne nam duse planove ruse .

 

Susret udvoje

 

Dosao sam brodom parkirao nervozu

ocekivao sam nekoga sasvim uobicajenog

a onda si dosla ti premilog lica i pogleda

i unijela mi u zivot dio slatkog nereda

 

Predstavila si se pa sam i ja tebi

mislio sam kako da se dopadnem tebi

ali sam ostao onakav kakav sam ustvari

davno sam shvatio da to uvijek pali

 

Sada ti mogu reci da sam razmisljao o sreci

O tebi kao da najbolja si u mom zivotu sada

Ti govoris rijeci o kojima ja tajno razmisljam

ja sam bio i prosao ali ovako nisam nikada

 

Volim kada imam nekoga ko me razumije u svemu sto kazem

volim kada mogu biti ja,bez ogranicenja i bez da lazem'

znam da si lutala okolo uzimajuci od drugih ono sto mi treba

razbila oblake i vratila u moje oci komadic plavog neba

hvala ti za sve ljubavi, hvala nakon svega.