Izbor poezije iz zbirke Under the bridge - Cijelu zbirku cete moci kupiti kada bude u izdanju.

22/04/2010 00:00

 

0,70 od metra

 

Sve sto su mi rekli,oni sto su me vrijedjali

nije vazno,i psovanje majki

i to sto sam na losem glasu kod pojedinih

to je sve za sirok osmijeh,za dobar stih

smijesni su ljudi

i ovo nase namjesteno drustvo

prvo moras glumiti ako hoces ljubiti

mi smo mali ,a ne neki veliki

imao sam jednom neku vaznu tacku

u svom krugu zelja

rezervisana za buduca veselja

bicu savrsen,ponesen zarom,ponesen nadom

pored toliko glume ne moze se to

to je daleko

drzim se koraka ispred sebe

jer moja noga ne gazi po 10 milja

vec 0,70 od metra

 

 

Igrali smo ajnc

kockali na veliko

u pubu kod talijana

sve do sitnih sata

 

stajale su pokvareno i odmjerale tijelo moga prijatelja

jer su znale da u nama nema neprijateljstva

cekale su

i gledale u zutu tecnost

i dim cigareta

oni su nasi

 

Vidim Neri zavrsi partiju a i Alen je pri kraju

razmijenismo zetone i krenusmo

ko zna kuda u noc

u noc koja nije bila nasa

 u njihovu noc

prema njihovim pogledima

u nasim ocima

 

Debele i neugledne

nismo uspjeli izaci na vrata

hajdemo do nas

kojih sad vas

pitao sam se

ali nisam trebao pred ovakvim zenama

 

Nas troje i njih dvoje

3 macica pokupljena da zadovolje nocasnju zedj

nema problema 3-2

sve se to da nekako je li uskladiti

 

Misticna atmosfera

polusagorjele svijece

one govore o sexu

ja ih ne poznajem

zar samo tako

hiljadu pitanja i jedan odgovor

opravdanje kazne bozje

 

Sada smo bili 4-3

ja da dijelim bez ljubavi

ceznju sa nepoznatom ruznom zenom

i sa jednim covjekom poluidiotom

kojega ona hvali i kome je sve ovo normalno

bolesti draga

tvoje opravdanje je ove noci ovdje sa nama

tvoje usne,ne

sta zar da ljubim

pa zar samo tako

nemoguce prevareno bih se osjecao

ona moli vuce i poziva

a u meni ni traga zelje da je poslusam

prljavu i bludnu

zaspalu a budnu u svijetu muskih ruka

laku noc vam zelim,fino se provedite

i odlazim iznoseci ustedjevinu sa sobom

pokusavajuci zaboraviti

i nikome ne pozeliti

23 jun-dan ponizene ljubavi

dan nekih zena

dan mracnih sjena

sutra mozda neko drugi

udica je spremna

cuvajte se i pazite

u susjednoj sobi placu njihova djeca

 

 

 

Ako neko misli

 

...i ako neko misli da ce ispuniti ljubavlju svoj zivot

kad mi kaze ne

sto mi preostaje

vec da mu oprostim

i pozelim srecu na putu njegove istine

ljubav je vazno naci

bez obzira gdje da se nalazis

bez obzira gdje da se nalazi

malo se cudno odnosim

ili vec tako neko razmislja

da se krivo ljubavlju ponositi

tolerisem mu jer voli da kreira

svaka kreacija privlaci afinitete

i vjecno zivim jer volim kao dijete

 

 

 

 Bas je dobro

 

Bas je dobro zivjeti ovako

cijeli zivot umires polako

osudjen u utrobi majke

smrt te trazi dozivotne hajke

 

budi te usred noci hladne

hladno je,bjezis pod jorgane

iscrpljuje te u dane gladne

gladan sam,i molis boga hrane

s druge strane zivot nekog ceka

a na koga,valjda na covjeka

ali karma ne da da se zivi

ispastajte grijehe,vi ste krivi

podmecu ti nogu cijelog vijeka

ko je spretan,nije uvijek sretan

pijani ce svrsiti u jarku

ali i trijezni ako treba tako

pusti,zivi natjeruje svatko

a ni oni ni ja ne znam kako

bas je dobro zivjeti u nadi

neko drugi glavom ce da plati

bas je dobro zivjeti bez cilja

izbjegavas smrti koja bira

 

 

Bas svaki dan

 

Svaki dan navaljujem na tebe

nevazan je razlog

ne zivim za uspomene

i sve dok blizu si necu se smiriti

dok tvoje noge bijele

ne odluce da skinu cipele

dok tvoja dusa crna

ne odluci da bude uz mene

dok tvoja kosa crvena

ne bude kosa ljubljena

dok ti sama od sebe

ne budes zaljubljena u mene