Ona me voli vjerom svoga srca

05/05/2009 00:57

U tom dalekom gradu me ceka sama, dusa u sobi zakljucana
ceka me danima i ceka nocima, jer zna da cu doci, bez obzira
moje ime sanja, u mislima joj odzvanja, mada ga nikad nije saznala
ona voli covjeka, mada ga nije upoznala, u snu ga je srcem prepoznala
 

Srce prepoznaje ime tvoje,
svaki sapat vjetra donosi ga
a svaki djelic duse moje upija
spoznaju da doci ces.
Ne znam ni kad,ni odakle
ali dusa zna,doci ces.
Prolazit ces kroz bijesne oluje
zivota svog,prepreke nalazit i kamenje pod nogama,
al tjera te nesto jace i mocnije od toga.
Dusa koja cekat zna.

 

Da li istina u snu mi lezi
ili ce mi java sve istine reci.
Sanjam te a ne znam da li da te cekam
jer sanjam te u snu samo.
Ah, cekacu javu da me na tebe sjeti
pa da vidim dal vrijedi cekati.

 

A kada se pretocim u stvarnost,
prepoznaces moj korak lak,
pruzices ruku pre no sto pomislis,
da je tvoj san postao java,
i znaces da je vredelo cekati,
tu istinu iz sna sto, u srcu ti obitava.

 

Svaki put kad otvorim oči,
tražiću bar negdje tvoju sjenu,
da s njom zborim kad s tobom ne mogu vec.
Molicu je da mi drustvo pravi,
kad me besanje bude morilo,
kao nekad ti tražec opravdanje u ljubavi.

 

Ovo djelo su napisali : MAE, Ajsa, Mister No, Buda, Amberm