Ti si jedina

07/03/2008 13:57

 

Ti si jedina

 

 

Niko ne zna da sam ti dosao u posjetu ove hladne noci

skriven od svih ja dolazim, uzvikujem "zbogom" samoci

jos uvijek osjecam ceznju ali znam da ona ce proci

onoga casa kada moj pogled shvati da ljubi tvoje oci

 

 

Niko ne zna da zora i novo budjenje,nasu ljubav zaboravljaju,

i s prvim zracima Sunca,svi skriveni osecaji nestaju,

izgubljeni,na dnevnom svetlu rasprseni,u realnosti pogubljeni,

iscekuju prvi sumrak,nocnu tamu da te ne bi ostavljali samu.

 

 

Niko ne zna, jedina moja, gdje nase misli lutaju,

sta zacarana nasa srca pjevaju,

u snovima, jedina, mi opet smo zagrljeni,

i zovem dodji, dodji.. dahom ustreptalim svojim odledi mi tamu.

 

 

I cekaj me jedina moja,

Jer u ovoj cu ti noci doci,

Da zagrlim te,

Da poljubim te,

Da ceznju obuzdam i smirim.

 

 

Al prije nego sto spustim sidro -

dopustit cu sebi da me otme nebo i da postanem zrak,

da plesem ples vjetra i ptice,

da ti nestanem u vlaknima vazduha i da me trazis, da me trebas,

da kazes - odrekni se svega i dodji dole k meni,

ja cu biti tvoj vjecni drug, i ne treba nam niko vise.

 

OVO DJELO SU NAPISALI: MAE, Don, buda, Lane, Mister No, Dino.